תקנון ותנאי שימוש

תקנון ותנאי שימוש באתר “ילדי-יה” 

 על האתר:

  • ברוכים הבאים לאתר “ילדי-יה” (להלן: “האתר”), האתר הינו עיתון לילדים המופעל באמצעות “מדליון” (להלן: “המפעיל” או לחילופין “מדליון”) פרוייקט של האגודה המשיחית והשליחית עמותה רשומה כדין בישראל. 

כללי:

    1. כל האמור בתקנון זה בלשון יחיד, אף ברבים במשמע, וכן להיפך, וכל האמור בלשון זכר אף בלשון נקבה במשמע וכן להיפך, והכל כשאין בתקנון זה הוראה מפורשת אחרת ואין בגוף העניין, או בהקשר הדברים, דבר שאינו מתיישב עם משמעות זו.
    2. מובהר, השימוש באתר על תכניו והשירותים הניתנים במסגרתו, מוצעים אך ורק בכפוף לקבלת כל תנאי השימוש הכלולים בתקנון זה, ולפיכך, המנוי ו / או הגולש (בהתאם למקרה) יפעלו אך ורק בכפוף לתנאי ולהוראות תקנון זה. שימוש באתר ובתכניו מהווים הסכמת ואישור  המנוי ו / או הגולש לאמור בתקנון זה.
  • על כן, הינך מתבקש לקרוא תנאים אלו במלואם בעיון רב. באם אינך מסכים לתנאים אלו אנא אל תשתמש באתר. 
    1. כותרות הפרקים מובאות לשם נוחות ולא ישמשו בפרשנות התקנון.
  • מדליון שומר לעצמו את הזכות לשנות תנאים אלו מעת לעת, להוסיף, לשנות או לגרוע מתאים אלו מעת לעת ללא צורך במסירת הודעה מראש. תוקף השינוי כאמור יהא החל ממועד פרסומו. על המשתמש להתעדכן בתנאי השימוש העדכניים ביותר. המשך השימוש באתר יהווה הסכמה לתנאי השימוש כפי שהם מפורסמים באתר והמשתמש יוחזק כמסכים לכל שינוי שנעשה בהם.

קבלת ניוזלטר / חומר פרסומי:

  1. הרישום לאתר מהווה הסכמה לקבלת ניוזלטר של מדליון, לרבות חומר פרסומי על פעיליות מתוכננות ו/ או הוצאה לאור של כל חומר חדש של המפעיל. בנוסך לעדכונים על חידושים באתר או כל עדכון אחר שהמפעיל רואה לנכון לשלוח אותו הן באמצעות דואר אלקטרוני והן באמצעות דיוור ישיר.



רישום לאתר ושמירת הפרטיות: 

  • הגישה לאתר מותנאת ברישום באמצעות דוא”ל של הורה או אפוטרופוס חוקי וכרוכה בתשלום, היות והאתר מכיל חומר משיחי המיועד לילדים פעולת הרישום מהווה הסכמת ההורה או האפוטרופוס לצפייה של הילד בתכנים של האתר.
  • ניתן לגלוש באתר ולהתרשם מהתכנים המוצעים בו בטרם הרישום כמנויים, פעולה זו מותנאת בהסכמה לתנאי השמוש להלן ולדלעיל, בנוסף הינך נדרש להצהיר שהינך מעל לגיל 18, שהינך האפוטרופוס החוקי של הקטין ושהינך מסכים שהקטין יגלוש באתר.  
  • מבלי לגרוע מהאמור לעיל, מדליון יהיה רשאי למנוע מכל אדם להשתמש באתר, באופן זמני או לצמיתות על פי שיקול דעתו הבלעדי ומבלי למסור על כך הודעה מראש, לרבות בכל אחד מהמקרים הבאים:
  • ביצוע מעשה בלתי חוקי ו / או הפרת הוראות הדין.
  • הפרת תנאי מתנאי תקנון זה
  • מסירת פרטים שגויים במתכוון.
  • ביצוע פעולה העלולה לפגוע בפעילותו התקינה של האתר ו/ או המפעיל של האתר ו / או בצד ג’ כלשהו.
  1. התשלום עבור השימוש באתר יעשה באמצעות כרטיס אשראי או האמצעות חשבון בשירות “ארנק אלקטרוני” כדוגמת PAYPAL, וכל שירות דומה כפי שיהיה זמין לשימוש באתר, מעת לעת לפי שיקול דעתו של מפעיל האתר.
  2. מדליון מכבד את פרטיותם של הגולשים / המנויים לאתר, ועל כן כל פרטיו האישיים של המשתמש / הגולש ישמרו במאגרי המידע של המפעיל ולא יעשה בהם אף שימוש ולא יועברו לאף גורם אחר. פרטי אמצעי התשלום אינם נשמרים במאגרי המידע של המפעיל.
  3. עם זאת המשתמש ו/או הגולש מאשר בזאת, כי ידוע וברור לו, שלא תמיד ניתן להבטיח הבטחה מלאה של שמירת הסודיות ו/או פרטיות המידע, אשר הינו מעביר באמצעות המרשתת ו/או האתר ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני, ולפיכך, מאשר בזאת שאין המפעיל של האתר אחראי בכל אופן שהוא בקשר לשימוש במידע שנמסר שאינם בשליטתו של המפעיל.



ביטול מנוי:

  1. השימוש באתר הינו באמצעות מנוי שנתי, והינו כרוך בתשלום סמלי, על כן ובגלל סמליות התשלום, ביטול המנוי אינו כרוך בהחזר כספי. 
  2. על המעוניין לבטל את המנוי שלו לאתר לשלוח הודעה בכתה לדואר אלקטרוני שלהלן, והמנוי יבוטל תוך שבעה ימי עסקים מיום קבלת ההודעה על ידי המפעיל.

yaldei-ya@medallionisrael.org

זכיות יוצרים וזכויות קניין רוחני:

  1. תקנון זה מעניק למשתמשי האתר הרשאה להשתמש באתר ובתכניו בלבד, ונאסר על המשתמשים לעשות כל פעולה שהיא אשר עלולה לפגוע בזכויות הקנין הרוחני הנזכרות להלן.
  2. מלוא זכויות הקניין הרוחני וזכויות היוצרים, של התכנים של האתר לרבות ומבלי לפגוע בכלליות האמור, לוגו, גרפיקה, עיצובים וכל זכות אחרת הכלולה באתר זה הינם שייכים ויהיו בכל עת בבעלות הבלעדית והמלאה של מדליון.
  3. אין לעשות שימוש  בתוכן האתר לרבות: העתקה, שכתוב, פרסום, העלאה, הורדה, הפצה, פרסום כלינק תחת פריים של אתר אחר ו/או קישור לאתר בכל דרך מבלי לקבל את הסכמת המפעיל מראש ובכתב. עם זאת, בכל מקרה שהותר על ידי המפעיל, ניתן להוריד עותק אחד לשימושו הפרטי של המשתמש, ובתנאי שישמר העותק כפי שהו מבלי להשמיט ממנו דבר או להוסיף עליו דבר. 
  4. עריכת תוכן האתר או כל שימוש אחר בו שלא בהתאם לאמור לעיל יהווה הפרה של זכיות היוצרים וזכויות קנייניות אחרות של המפעיל. 
  5. אין לאפשר לאחרים להשתמש בכל דרך בתכנים של האתר, כל שימוש שאינו פרטי אסור בהחלט. המשתמש ו/או הגולש מתחייבים שלא לעשות כל שימוש מסחרי בתוכן של האתר ו/או כל שימוש בניגוד לאמור בדיני זכויות היוצרים ובאמנות הבין לאומיות לעניין זה.

הגבלת אחריות:

  1. על אף האמור בכל דין מוסכם, כי לגבי עילה הנובעת מתקנון זה ו/או מהמנוי והגלישה באתר, תהא תקופת ההתיישנות למשך שנתיים מיום סיום ההתקשרות בין הצדדים או מיום שנתגלתה עילת התביעה, המוקדם מביניהם. שימוש המשתמש ו/או הגולש באתר כמוהו כהסכמה לאמור בתקנון זה וכחתימה על חוזה נפרד, כאמור בסעיף 19 לחוק ההתיישנות התשי”ח – 1958.

סמכות שיפוט:

  1. בבתי המשפט במחוז ירושלים תהיה סמכות שיפוט בלעדית בכל האמור בשימוש באתר ובתנאי שימוש אלו. הדין החל על תקנון זה ו/או על כל פעולה ו/או על סכסוך הנובע ממנו, הוא הדין הישראלי בלבד. 
  2. תקנון זה נוסח בשפה העברית ויתכן שיתורגם לשפות נוספות, ככל שתתעורר מחלוקת בין הגרסאות השונות, הגרסה בשפה העברית היא הקובעת. 

יצירת קשר 

  1. בכל שאלה ו/או הבהרה ו/או תגובה לתקנון זה, אנא שלח דואר אלקטרוני לכתובת 

yaldei-ya@medallionisrael.org

יש לכלול את פרטיך המלאים לרבות, כתובת דוא”ל ליצירת קשר, ונשתדל לענות בהקדם.